کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317559 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Image جایگزین لوح فشرده

نرم‌افزارهاي مجازي (virtual) داراي دستاوردهايي از جمله استفاده از "Image" به جاي اصل لوح فشرده است.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازایسنا؛ "Virtual Clone Drive" نام نرم‌افزاري است كه يکي از معروف‌ترين نرم‌افزارهاي رايت CD-DVD و دريافت عكس با نام Clone CD و Clone DVD را به جمع نرم‌افزارهاي مخصوص رايت عرضه کرده است، به طوري كه در ابتدا به همراه نصب Clone CD اين نرم‌افزار را نيز نصب مي‌کند و كاربر مي‌تواند از درايو مجازي Clone هم استفاده کند.

يك كارشناس نرم‌افزار با اشاره به معايبي درباره الزام نصب نرم‌افزار virtual clone drive در كنار clone cd، اظهار كرد: هم‌اکنون اين دو نرم‌افزار از يکديگر جدا شده است، به‌طوري كه كاربر در دانلود و نصب مجزاي آن دچار مشكل نشود.

نويد نيكخواه‌بهرامي به عملكرد اين نرم‌افزار در قالب يك CD-DVD و درايو واقعي تأكيد كرد و افزود: Virtual Clone Drive اين امکان را براي كاربر فراهم مي‌کند تا قادر باشد نرم‌افزارهايي را که براي اجرا شدن به CD يا DVD احتياج دارند، بدون نياز به حضور فيزيکي CD يا DVD مورد نظر، از روي هاردديسک سيستم اجرا كند.

به گفته او فايل‌هاي Image توليد شده به وسيله Clone DVD يا Clone CD مي‌توانند در يک درايو مجازي از هاردديسک يا شبکه نصب شده و با آن‌ها به همان شيوه‌اي که از درايو CD - DVD استفاده مي‌شود، رفتار کنند.

نيكخواه‌بهرامي تصريح كرد: ساخت درايور مجازي بسيار ساده‌تر از چيزي است كه عموم مردم فكر مي‌كنند، چراكه تنها نيازمند بارگزاري يک نرم‌افزار شبيه‌ساز نصب و ايميج‌هايي است که از لوح‌هاي فشرده مختلف گرفته شده‌ در Virtual Clone Drive است.

به گفته او امروزه ايميج‌ها کاربرد فراواني در رايانه و به خصوص اينترنت پيدا کرده‌اند و بسياري از سايت‌ها از جمله دانلود کد بازي‌ها و سيستم عامل‌ها را در قالب ايميج به کاربران خود عرضه مي‌کنند و دليل اين امر نيز کامل کپي شدن فايل‌ها از روي ديسک‌هاي CD ،DVD و بلوري است.

به گزارش سافت‌ گذر؛او در پايان خاطر نشان كرد: بايد به اين نكته نيز اشاره كرد كه يکي از پيشگامان در فناوري ساخت و بازگشايي ايميج‌ها، نرم‌افزار Virtual Clone Drive است كه در اين عرصه فعاليت داشته و بسياري از کاربران به وسيله اين نرم‌افزار کم‌ حجم توانسته‌اند فرمت‌هاي استاندارد ايميج نظير ISO و هم‌چنين Bin و CCD را به سادگي با چند کليک درون درايو مجازي قرار داده و از اطلاعات داخل آن‌ها به سادگي و به سرعت استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8111 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1390/12/16 تعداد مشاهده: 2435
کلید واژه ها: , , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

MoReZa 1390/12/16 21:39
همان‌طور که قبلاً هم به عزیزان سافت‌گذر گفته‌ام، بهتره که نرم‌افزار Virtual Clone Drive را به نرم‌افزار‌های سایت اضافه کنند.
درسته که این نرم‌افزار رایگان هست و از لینک زیر قابل دریافت؛ ولی وجودش تو سایت باعث معرفی به کسانی که نمی‌دانند هم می‌شود.
ضمناً حجمش از DAEMON Tools و ... خیلی کم‌تر و کار باهاش راحت‌تر هست.
لینک دانلود Virtual Clone Drive 5.4.5.0 با حجم 1.53 مگا بایت:
http://static.slysoft.com/SetupVirtualCloneDrive.exelay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
عقیل حسین زاده 1390/12/16 17:13
خسته نباشید...نیاز به کارشناس نرم افزار نیست که :دی
ما که 10 ساله داریم با ایمیج کار میکنیم فقط
Z.man 1390/12/16 14:00
کاملاً موافقم ...
خیلی ها حتی برای ذخیره ی یک فیلم دی وی دی هنوز از روش کپی و پست استفاده می کنند که بعد برای اجرای فایل سردرگم میشن که کدوم از این فایلها رو باید اجرا کرد ...